In cazul in care, indiferent de motiv, esti nemultumit de produsul primit, la TOYSKA poti returna produsul in easybox Sameday foarte simplu si usor completand formularul de retur https://return.sameday.ro/
- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC TOYSKA SHOP SRL.
- Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC TOYSKA SHOP SRL . Rambursarile de sume catre client se fac prin virament bancar in conformitate cu detaliile transmise de acesta.
- Produs nefunctional in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului
- Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
- Produs deteriorat la transport. Produsul/produsele receptionate au ajuns la dvs cu deteriorari desi ambalajul este integru/nedeteriorat se suporta de catre magazinul nostru.
- Daca spre exemplu ati receptionat un produs ce prezinta vicii sau deteriorari sau defect si doriti sa il inlocuim cu unul conform costurile de transport se suporta de catre magazinul nostru.
Mentiune
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Orice deteriorarea a ambalajului original ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.
Produsele care se returneaza direct in ambalaje lor originale de produs, cu etichete ale firmelor de curierat lipite direct pe cutiile/ambalajele lor originale de produs nu sunt acceptate la retur.
Ambalarea produsului/produselor returnate cade in responsabilitatea clientului, indiferent de modalitatea de transport aleasa pentru retur.
La primirea coletului, imediat dupa ce ati semnat pentru receptionarea acestuia, deschideti coletul si verificati toate componentele din colet. Orice produs livrat gresit/deteriorat/cu defecte sau lipsa din colet trebuie reclamat intr-un interval de maxim 48 ore de la primirea coletului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. Ne puteti informa in scris prin e-mail, indiferent de ora sau zi.
In cazul returnarii unui produs defect sau neconform, costurile de retur vor fi suportate de comerciant, returnarea facandu-se doar dupa informarea in scris si doar prin firma de curierat cu care colaboram. Nu trimiteti produsele neconforme/defecte/cu accesorii lipsa/trimise gresit, cu alta firma de curierat decat cea agreata, in caz contrar veti suporta dvs taxele de transport.
In cazul returnarii partiale a unei comenzi ce a beneficiat de transport gratuit, si daca prin returnarea partiala (unul sau mai multe produse din comanda ), valoarea produselor pe care le pastrati devine mai mica decat valoarea minima pentru care se aplica oferta de transport gratuit, se va retine taxa de livrare, asa cum s-ar fi calculat daca ati fi comandat doar acele produse pe care alegeti sa le pastrati.
- Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor
- Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, SC TOYSKA SHOP SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceste dispozitii se aplica conf. Legii 449/2003, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile Legii 449/2003. In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
Intervalul orar in care raspundem la notificari este 09:00-15:00 de luni pana vineri.